Mutatós dekor és hatékony marketing a fólia üvegre helyezve

Bútor, autókaszni, ajtó, ablak – matrica és fólia üvegre történő ragasztásával minden felület felújítható, dekoratív reklámeszközzé varázsolható. Irodába és üzletbe kitűnő választás, költséghatékony módja az időtálló hirdetésnek.

Egy vállalkozás minden lehetőséget igyekszik megragadni a brandépítésre. A klasszikus médiamegjelenéseken túl érdemes kiaknázni az állandóan elérhető felületeket is. A hely, ahol vásárlóidat és partnereidet fogadod nagyon nagy jelentőséggel bír, hiszen ahogy az emberrel az öltözéke, úgy az üzletről berendezése, stílusa az, ami sokat elárul. Az irodadekoráció számos módja közül választhatsz nálunk, a helyiség adottságaihoz, ízlésedhez és igényeidhez igazíthatod a marketingcélokat is szolgáló díszítést.

 

Ujjlenyomat és esőcsepp helyett diszkréció

Nagy hangsúlyt kell fektetni az ügyféltér kialakításakor a bútorokra és a falak dekorálására. Ezzel azonban már azok találkoznak, akik már beléptek oda. Ők már tettek egy lépést feléd, vagy fordítva: náluk te már egy lépéssel közelebb vagy a bizalom felé. Ezt megelőzi az irodakülső, az a kép, amit kintről látnak az arra járók. Ha ez igazán látványos, tekintetet megragadó, akkor olyanoknak is sikerül felkeltened az érdeklődését és belépésre késztetned, akik eredetileg nem is oda készültek.

Kint az ajtó és az ablakok, a kirakat használható tájékoztatásra, illetve a bejárat feletti falrészre is lehet reklámtáblát tenni. A legnagyobb felületet általában az üvegek adják, amelynek dekorálása több szempontból is szükségszerű.

  1. Ujjlenyomatok, odaszáradt esőcseppek és szélfújta porszemcsék helyett sokkal szebb látványt festenek a matricák.
  2. Nagy méretben jeleníthetők meg a legfontosabb információk, az éppen aktuális kedvezmények.
  3. Diszkréciót ad a bent lévőknek, hiszen többé-kevésbé gátolja a belátást.

A fólia üvegre helyezésével megvalósítható minden, amit szeretnél: legyen szó részleges vagy teljes fedésről, néhány szövegről vagy óriási, festményszerű képről.

 

Előnyök a kirakatban

Az ablak mögé helyezett reklámtáblák olvashatóságát nagyban befolyásolja, hogy épp milyen szögből süt rá a nap, na meg a távolság. Ráadásul látványosság tekintetében sem mérhető össze a fóliával, amire bármilyen színben, bármilyen grafika rányomható, formára vágható, így teljes mértékben az adott felülethez illeszthető.

A fóliázás a pénztárcát sem terheli meg túlzottan, főként, ha azt nézzük, hogy éveken át díszíti és messziről hirdeti majd az irodát, az üzletet. Az egyik legköltséghatékonyabb marketingeszköz azt tekintve, hogy hányan láthatják nap mint nap.

További mellette szóló érv, hogy védi a felületet a sérülésektől, karcolásoktól. A felhelyezése, majd később a leszedése is rendkívül egyszerű, nem hagy nyomot, nem kell kaparni, nem ég rá az üvegre.

 

A fólia üvegre visz bármit, amit szeretnél

A kirakatra rakott plusz réteggel az egész üvegfelület becsomagolható akár, de kérhető részleges fedés vagy akár csak néhány betű, egy logó vagy felirat is.

A teljes dekor a legfigyelemfelkeltőbb: a vállalkozásod nevén, logóján és a legfontosabbnak tartott információkon kívül grafikák is felvihetők, sőt, akár fotók is. A digitális nyomtatás minősége nagyon részletgazdag, élethű meg képet eredményez, amely éveken át tartja a színét, nem fakul ki. Plusz előnye a belátásgátlás.

Ha kirakatodat rendszeres időközönként átrendezed, frissíted, ha fontos szerep jut nálad a próbababáknak és termékbemutatóknak, akkor sem kell lemondanod a fóliázásról: az ablak felső részének matricázása még nagyobbat dob az összhatáson.

 

Oszd meg velünk az elképzelésed, mi segítünk megvalósítani!