Kiállítás dekoráció - Vonzd be a vevőket a standoddal
A kiállítások nagyszerű lehetőséget nyújtanak ahhoz, hogy vállalkozásodat megmutasd a nagyközönségnek. Egy-egy ilyen rendezvény alkalmával új vásárlókat, érdeklődőket érhetsz el és bővítheted az ügyfélköröd. Ez azonban csak akkor lehetséges, ha a standod is megfelelően képviseli a vállalkozásod és fel tudja kelteni a látogatók érdeklődését az általad nyújtott termékek vagy szolgáltatások iránt. Ha idáig te is eljutottál, de nem tudod, hogyan tovább, a legjobb helyen jársz!
Hogyan dolgozunk mi?
- Előzetes egyeztetés alapján megbeszéljük, hogy milyen elképzeléseid vannak és milyen költségkerettel dolgozhatunk. Ehhez választjuk ki a megfelelő reklámeszközöket.
- Grafikusunk segítségével megtervezzük a standod látványtervét.
- Elfogadás után legyártjuk és előkészítjük a helyszíni telepítésre a dekorációt.
- Dekoratőreink segítségével a helyszínen telepítjük a dekorációt.
Milyen alap reklámeszközöket vigyél egy kiállításra?
Az alábbi reklámeszközökkel akár kezdő kiállítóként is képviselni tudod a vállalkozásod egy kiállításon. Fontos, hogy a minimum megjelenéshez ezek a promóciós kellékek feltétlenül szükségesek, így bármelyik is hiányzik közülük, érdemes megfontolni, hogy van-e értelme egyáltalán részt venni a rendezvényen.
Névjegykártya
Alapvető reklámeszköz egy kiállításon és a jövőbeli kapcsolatfelvételhez is nélkülözhetetlen. Fontos, hogy illeszkedjen vállalkozásod arculatához a kevesebb több elve alapján. Különböző egyedi papírból is választhatsz, de már műanyagra vagy akár fára is nyomtatnak névjegykártyát. Mindenképp érdemes legalább 100 darabot magaddal vinned.
Szórólap
Tökéletesen alkalmas a vállalkozásod alapadatainak és a végzett tevékenység leírására. Ha konkrét eseményre tervezel szórólapot, érdemes lehet valamilyen célzott promócióval vagy kifejezetten a kiállításon résztvevőknek szóló akcióval előrukkolnod. Akár még egy kupon is elhelyezhető rajta, amivel tovább növelheted a konverzió esélyét. Mérete általában A/4-es vagy A/5-ös, amin a legfontosabb információkat érdemes feltüntetni a vállalkozásról.
Roll-up
A kiállítások egyik legfőbb reklámeszköze és egyben kihagyhatatlan résztvevője. Dobozában összecsukva kis helyen is elfér, tárolása könnyű és egyszerű. Összeállítás után egy 2 méter magas és kb. 85-150 centiméter szélességű hirdetőtáblává válik. Nagy méretéből adódóan temekül alkalmas bármilyen promóciós üzenet, kreatív megoldás vagy felhívás megjelenítésére, vállalkozásod méltó képviseletére.
Kínálópult
A roll-uphoz hasonlóan egyszerűen összeszerelhető, akár elől, oldalt vagy a tetején is megjeleníthetők rajta céged arculati elemei. Belül polcokkal ellátott, így pakolni is remekül lehet bele. A kínáló pultok rendszerint strapabíró szerkezettel rendelkeznek, így ki tudsz helyezni rájuk szórólapot, katalógust vagy bármilyen más reklámhordozót, amit szeretnél megmutatni az érdeklődőknek. Mindezek mellett pedig még kóstoltatásra is használható.
Milyen reklámeszközöket vegyél igénybe, ha igazán profin szeretnél megjelenni egy kiállításon?
Hűtőmágnes
A hűtőmágnest remekül használhatod kuponként, vagy akár névjegykártya helyett is. Egy ilyen kreatív kis “repi” ajándék azon felül, hogy szuper marketing eszközként szolgál, a márkád is emlékezetesebbé teszi az érdeklődők számára.
Prospektus, katalógus
Bár a prospektus és a katalógus is költségesebb marketing eszköz, mint a szórólap, több oldalas kivitelének köszönhetően nagyobb mennyiségű információ is elhelyezhető rajta. Emellett sokkal igényesebb és kifinomultabb megjelenést is kölcsönöz a vállalkozásodnak mint egy szórólap, melynek köszönhetően komolyabb cégnek látszol majd a potenciális érdeklődők szemében is.
Stand dekoráció
A stand dekoráció leginkább a kirakat dekorációhoz vagy a belső faldekorációhoz hasonlítható, ami lehetőséget kínál az egyszerűbb feliratok, infografikák, képek vagy arculati elemek megjelenítésére. Egy esztétikus dekor nagyon sokat dobhat a standunk megjelenésén.
A stand dekoráció fajtái
Felirat
Az egyik legegyszerűbb dekoráció, melynek lényege, hogy nem az egész felület kerül lefedésre, csak bizonyos részeken láthatók vágott feliratok a standon.
Falmatrica
A stand felületeit akár teljes egészében is lehetőség van dekorálni. Itt már jöhetnek a képek és a nagyobb méretű arculati elemek is.
Molinó
Hasonló elven működik, mint a falmatrica. Előnye az előzőhöz képest, hogy a molinót eltávolítás után még újra fel lehet használni.
3D habdekor
A logókat, feliratokat 3D hatású habdekor anyagból is el lehet készíteni, így sokkal látványosabb, mint egy szimpla felirat.
Padlómatrica
Legnagyobb jelentősége abban van, hogy terelni tudja a ügyfeleket a standod felé. Fel lehet dobni figyelemfelkeltő grafikákkal vagy valamilyen csalival is, kiállítás után pedig viszonylag egyszerűen eltávolítható.
Pop-up fal
Sajtófalnak is hívják. Alumínium szerkezete pár perc alatt összerakható és a reklámfelület több darabból egymás mellé illesztve felmágnesezhető. Nagy, több méteres szélességű és magasságú felület állítható így össze. Nagyon látványos, viszont elég költséges - több százezer forint is - lehet. A reklámfelület cserélhető, így akár sok évig is használható. Létezik sík, íves, cikk-cakk alakú kivitel. Lehet kérni megvilágítható verziójú pop-up falat is.
X-banner, L-banner állvány:
Hasonlóan működik, mint a roll-up, azzal a különbséggel, hogy ez esetben nem kihúzni kell a reklámfelületet, hanem az X vagy L alakú szerkezetet kinyitni és arra kifeszíteni azt.
Prospektus tartó
Plexiből vagy szinterezett alumíniumból készül. Sokféle alakzatból lehet választani, legnagyobb előnye pedig, hogy igényességet és professzionálisabb megjelenést sugároz, így erősítve a márkádat.
Kérj előzetes egyeztetést és segítünk kiválasztani, hogy a költségkeret és az elképzelés alapján milyen dekorációt érdemes használnod a kiállításon.
Akik már megbíztak bennünk
Az évek során megannyi nagyszerű partnerrel volt szerencsénk együttműködni, a mikrovállalkozástól az egészen nagy cégekig. Közös erővel dolgoztunk azért, hogy megjelenésük megnyerje vásárlóikat, ügyfeleiket.
Csatlakozz Te is elégedett ügyfeleink táborához!
Érdekességek a megbízható reklámdekorostól
Ezekre figyelj a reklámtábla kihelyezésnél!
Napjainkban a marketingtevékenységet sokan kizárólag a digitális térben futtatott kampányokkal, a különböző közösségi felületekbe ágyazott reklámokkal azonosítják és hajlamosak elfeledkezni a hirdetések hagyományos formáiról. Pedig
Ezzel a 7 üzlet dekoráció ötlettel egyedivé válhatsz
Mire eljutunk a feladatig, hogy a készülő üzlet dekorációját tervezzük meg, számos kihíváson, sikerélményen és mérföldkövön túl vagyunk a vállalkozással kapcsolatban. Jól ismerjük a cég
Ablakfólia leszedése egyszerűen és hatékonyan
Ha árnyékolni szeretnénk, a belátást kívánjuk elkerülni, vagy egyszerűen csak a kirakatunkat dobnánk fel színes márkajellemzőkkel, akkor jó megoldást jelent az ablakfóliázás. Fontos azonban, hogy
Ezekkel az iroda dekoráció ötletekkel kitűnhetsz a tömegből
Mindegy, hogy dolgozóként vagy ügyfélként kerülünk be egy irodába, soha nem szabad lebecsülnünk a dekoráció fontosságát. Mindez sok dolgot meghatározhat, hiszen a jól berendezett helyiségek
A reklámtábla fajtái – mikor melyiket érdemes választani?
Habár napjainkra jelentősen átalakultak az információfogyasztási szokások, az egyik legrégebbi hirdetési metódus, a reklámtábla még mindig az egyik legfontosabb, alapvető megjelenési formát jelenti számos vállalkozás
Autófóliázás árak – Milyen költségekkel számoljunk?
Az autód alighanem számodra is több, mint egy sima használati tárgy. Egy jóbarát, munkatárs vagy egyenesen családtag. Ha pedig így van, teljesen érthető, hogy mindent