
Miért érdemes még mindig az offline marketingeszközök felé fordulni?
Egy olyan világban, ahol naponta több száz hirdetés villan fel a képernyőinken, hajlamosak vagyunk megfeledkezni arról, hogy a marketingnek nem csak digitális formái léteznek. Az
Hasznos cikkek a nyomdai szolgáltatásainkról
Egy olyan világban, ahol naponta több száz hirdetés villan fel a képernyőinken, hajlamosak vagyunk megfeledkezni arról, hogy a marketingnek nem csak digitális formái léteznek. Az
Amikor egy ügyfél belép az irodába, az első néhány másodperc alatt eldől, milyen képet alkot a cégről. Persze ott van a recepciós kedves köszöntése, a
Az utcákon hömpölygő forgalomban nap mint nap több száz, sőt, akár több ezer autót látunk. De vajon hány marad meg az emlékezetünkben? Mi kell ahhoz,
A reklámnyomtatás több évtizedes múltra tekint vissza, és még napjainkban, a digitális, online hirdetések világában is köszöni szépen, jól van ez a marketingeszköz. Miközben a
Természetesen minden vállalkozás folyamatosan keresi a hatékony reklám receptjét. Ma már rengeteg lehetőség, módszer közül lehet választani. A digitális korszak uralmában azonban hajlamosak vagyunk megfeledkezni
Ha a modern marketingről beszélünk, az emberek többségének azonnal a digitális platformok, közösségi oldalak jutnak eszébe, pedig a fizikai, offline hirdetések sokszor még hatékonyabbak is.
A digitális reklámok korában könnyen háttérbe szorulhatnak a hagyományos marketingformák, pedig az offline eszközök – mint akár az egyedi falmatrica – továbbra is ugyanolyan hatékonysággal
A digitális hirdetések világában könnyen megfeledkezhetünk azokról az eszközökről, amelyek már évtizedek óta bizonyítanak, mint amilyen a kültéri molinó is. Bár a vállalkozások egyre több
A standard rollup az egyik legelterjedtebb vizuális marketingeszköz, amelyet elsősorban eseményeken, kiállításokon és üzleti környezetben alkalmaznak. Egyszerűsége, hordozhatósága és vizuális ereje miatt sok vállalkozás választja,
A modern marketing világában, ahol az online csatornák dominálnak, sokan megfeledkeznek a fizikai, kézzel fogható reklámeszközök hatékonyságáról. Pedig az offline módszerek közül például az autómatricázás
Kérdésed van vagy elakadtál? Hívj bátran! +36 70 949 8984
Mi történik a kapcsolatfelvétel után?
Krisztián 24 órán belül felveszi veled a kapcsolatot.
Lehetőség van telefonos vagy személyes konzultációra,ahol kiválaszthatjátok az igényeidnek megfelelő szolgáltatásunkat.
Telefonon is kereshetsz minket!
Szükség esetén telefonon is el tudod érni Krisztiánt.
Ha nem tudja egyből felvenni, akkor rövid időn belül visszahív.
Telefonszám: +36 20 919 8127