Miért van szükség a DEKORMARKETINGRE?
- A dekorációt csak PR reklámnak használják, nem pedig vevőszerzésre,
- Azt hiszik, hogy csak az online hirdetések mérhetőek az offline pedig nem.
- A dekorációk csak tipikus cégnév, email cím, telefonszám, képből állnak. Nem a vevőknek íródik a kommunikáció.
- Nem akarnak eladni a felületek.
Ennek az a következménye, amit általában gondolnak a dekorációról. JÓ legyen valamilyen, csak mert kell… és költségként kezeljük ahelyett, hogy bevételszerző felületet alkotnánk belőle!

DekorMarketing - eredményt hozó dekoráció, ami behozza a vevőket!
Ingyen használható felületekből - valós bevétel! Ahelyett, hogy évente milliókat költenél reklámfelületekre, miért ne használnád ki vállalkozásod dekor felületeit, teljesen ingyen?
Gondolj csak bele:
- Céges autóddal nap mint nap több ezer ember szeme előtt suhansz el.
- Telephelyed külső és belső felületei pedig ha meggyőzőek, még több vevőt hozhatnak.
- Telephelyed külső és belső felületei pedig ha meggyőzőek, még több vevőt hozhatnak.
Miért érdemes ezt kihasználni?
Nem titkoljuk, hogy elsőre talán soknak tűnik több százezer forintot vagy milliós összeget költeni dekorációs munkára. De ha egy minőségi alapanyagokkal dolgozó kivitelező cégre bízod a feladatot, akkor 3-5 évig nem kell vele újra foglalkoznod, mi több, nem költség, hanem BEVÉTELI FORRÁS lesz belőle.
Ne hagyd a pénzt az asztalon heverni! Kérd segítségünket MOST és összerakjuk a vevő vonzó kommunikációt!
Kinek lesz igazán hatásos a DEKORMARKETING?
- Leginkább cégvezetőknek: Akiknek fontos a folyamatos fejlődés, hatékonyság és eredményesség. Fejlesszük a cégedet vevő hozó dekorációval. Hatékonyságot növelünk, mert a költség helyett bevételt generálunk. Eredményt hozunk a dekormarketing segítségével.
Kinek nem hasznos a DEKORMARKETING?
- Azoknak, akik szerint elég, ha csak PR vagy imázsreklámnak kell lennie a dekorációnak. Nem fontos, hogy segítse a vevőszerzést a dekoráció,
- Akinek már elég vevője van és nem szeretne még többet,
- - Akik még több pénzt szeretnének elszórni eredménytelen online hirdetésekre.
Hogyan lehetséges ez?
15 éves szakmai tapasztalatunknak köszönhetően tudjuk, hogy melyek az unalmas, tipikus sémára húzott dekorációk, és hogy valójában milyen speciális kommunikáció szükséges ahhoz, hogy megragadd a vevők figyelmét és bevonzd az új érdeklődőket.
Mi nem “az a tipikus grafikus” vagyunk, aki összeollóz valami cukiságot, ami aztán egyáltalán nem úgy fog kinézni a valóságban, ahogy azt az ügyfél szeretné, ráadásul eredményeket sem hoz.
Mi nem marketing ügynökség vagyunk, aki egy rövid kampányra össze tud hozni valamit, de olyan kommunikációra nem képes, ami éveken át konverziót hoz az offline felületeken.
Mi egy olyan marketing szemléletű dekoros cég vagyunk, aki ugyanabban a cipőben van, mint Te. Ezért pontosan tudjuk, hogy mit szeretnél.
Hogyan lesz VEVŐSZERZŐ dekorációs eszközöd, sima matrica helyett?
1. lépés
Dekormarketing konzultáció - Mi legyen a FŐ üzenet és hogyan érjük el, hogy a reklám ne csak nekünk tetszen , de VEVŐT is hozzon? Mit szeretnél, mit csináljon? Hova menjen? Kit hívjon? A Dekor Marketing konzultációt Tóth Krisztián ügyvezető, dekormarketing szakértőnk tartja – Több, mint 10 éves KKV cégvezetői és 15 éves dekorációs tapasztalattal olyan kommunikációt talál ki közösen a cégvezetővel, ami a cég értékét emeli ki a megfelelő célközönségnek. A kommunikációt a vevő problémájára fókuszálva találjuk ki. Személyesen vagy online konzultálunk. A Jolnyomjuk.hu csapata a Gotomarketing közösség tagja.
2. lépés
A megbeszélés után kész árajánlattal és kommunikációs tervet prezentálunk. Így egy pontos kommunikációs és költségtervvel tudsz számolni.
3. lépés
Grafikai Tervezés - A FŐ üzenet és a kreatív terv alapján profi grafikusunk elkészíti a látványtervet.
4. lépés
Ha elfogadod a Grafikai Tervet, akkor indul a megvalósítás.
Hogyan lesz VEVŐSZERZŐ dekorációs eszközöd, sima matrica helyett?
1. lépés
Marketing Tervezés - Mi legyen a FŐ üzenet és hogyan érjük el, hogy ne csak nézzék a kocsid oldalát, de CSELEKEDJENEK is? Mit szeretnél, mit csináljon? Hova menjen? Kit hívjon? A Marketing Tervezés költsége: 39.000 Ft + ÁFA (1 óra előkészítés + 1 óra online konzultáció).
A Dekor Marketing Tanácsadást Tóth Kitti tanácsadónk tartja - Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Marketing mesterképzés - végzettségű szakértő munkatársunk. Az ő feladata, hogy a projektek a legmagasabb értéket hozzák a Megrendelőnknek. A Jolnyomjuk.hu csapata a Gotomarketing közösség tagja.
2. lépés
A kommunikáción kívül mérhetővé tesszük a reklámfelületedet. Akár CRM rendszerből is követhetőek lesznek a megkeresések a saját dekorációs felületeidről!
3. lépés
Grafikai Tervezés - A FŐ üzenet és a kreatív terv alapján profi grafikusunk elkészíti a látványtervet. Ha ehhez szükséges egy felmérés, azt is megoldjuk, hiszen az ár ezt is tartalmazza. A pontos költségét a Marketing Tervezés után tudjuk megmondani, de általában 50-100.000 Ft + ÁFA között alakul (18.000 Ft + ÁFA / óra).
4. lépés
Ha elfogadod a Grafikai Tervet, akkor indul a megvalósítás. A teljes kivitelezési árat a Tervezés után tudjuk megmondani.
Minden olyan gyanúsan olcsó ajánlat, ami Tervezés nélkül készül, az maximum csak arra jó, hogy behúzza az ügyfelet, aztán a végén előkerüljön a vastag ceruza - vagy eleve nem az a célja, hogy VEVŐSZERZŐ eszköz készüljön.
Minden Dekormarketing konzultációnkra ELÉGEDETTSÉGI GARANCIÁT vállalunk! Ha úgy érzed, hogy nem kaptál elég segítséget a vevőszerző dekorációdhoz, akkor visszaadjuk a konzultáció árát!
Üdvözöllek!
Tóth Krisztián vagyok a Jólnyomjuk.hu ügyvezetője! 15 év alatt rájöttem arra, hogy nem elég jónak lenni a fóliázásban, mert a megrendelőnek az a legfontosabb, hogy PROFITOT hozzon az autódekoráció. Erre a Dekormarketing szolgáltatásunkkal tudjuk tenni a legtöbbet a cégednek. Illetve az egyik legfontosabb, hogy használd ki a saját Ingyenes reklámfelületedet a cégedben. Az én nevem a garancia arra, hogy arra törekszünk a TE céged profitáljon a dekorációból!
Remélem hamarosan ügyfeleink között tudhatunk!
aláírás
Nem tehetsz róla, hogy eddig nem volt vevőszerző dekorációd!
- Senki sem foglalkozik ezzel rajtunk kívül a piacon.
- Eddig azt hitték, hogy csak az online hirdetések mérhetőek.
- Nincs kialakult kultúrája a Vevőszerző kommunikációnak a dekorációs felületeken.
De most már itt a lehetőség! Használd ki a céged ingyenes reklámfelületeit és legyen profittermelő dekorációd a DEKORMARKETING segítségével!