Az online tér uralta mindennapokban egyre nehezebb kitűnni egy-egy marketingeszköz felvillantásával, de nem lehetetlen! Érdemes a brandépítési stratégiában nagy hangsúlyt adni az offline megjelenési formáknak, olyan kreatív tartalommal, amely kiemeli cégedet a többi közül.
Sokan elavultnak, idejét múltnak gondolják a nyomtatott reklámtermékeket, de ez egyáltalán nem állja meg a helyét! Ha körülnézel a kézzelfogható hirdetési formák között, látni fogod, hogy rengeteg innovatív újdonság létezik, s a több évtizedes múlttal rendelkező típusok is óriási fejlődésen mentek keresztül. Blogunkban rengeteg cikket találsz a különböző típusokról: a vevőt, ügyfelet hozó látványelemek tárháza szinte kimeríthetetlen.
A kevesebb nem több
A marketingeszközök felhasználási helye és módja nagyon sokrétű. Az üzlet, az iroda külső és belső falai, a padló éppúgy funkcionál reklámfelületként, mint a céges autó vagy egy külső helyszínen felállított tábla, molinó, roll up. Vannak, amelyek helyben támogatják a márkád népszerűsítését, míg mások mobil hirdetésként bárhol bevethetők.
Érdemes nem választani a felsoroltak közül, hanem mindenhol megjeleníteni a vállalkozást, illetve annak termékeit és szolgáltatásait, ahol lehetséges. Marketing esetében a kevesebb nem több: minél gyakrabban jön szembe a neved, a logód az emberekkel, annál nagyobb eséllyel ismernek meg, és jut eszükbe az általad képviselt brand.
Marketingeszköz helyben
A bolt, illetve a hely, ahol partnereidet fogadod, fontos, hogy már kívülről árulkodjon a cégről. A vállalkozás arculatához illeszkedve kell megtervezni azt a grafikát, ami visszaköszön a kirakat üvegén, fólia formájában. Az ajtó is díszíthető, a bejárat fölé reklámtábla helyezhető. Ezek adják az első benyomást, így különösen nagy szerepük van.
Belépve is fontos, hogy továbbra is a kint sugallt képet erősítse tovább a design. A falat matricával lehet a márkára szabni, de feldobható vele a fogadó pult, sőt, a padló is. Szemmagasságban a logót, a cég szlogenjén, a legfőbb termékek képét szokás elhelyezni, rálépni pedig az éppen aktuális akciókra, kihagyhatatlan kedvezményekre lehet felhívni az érdeklődők figyelmét.
Reklámtábla is jó szemléltetésre, akár az ablakba, akár bentre felakasztva. Sokkal igényesebb ezen felsorolni a szolgáltatásokat, feltüntetni az árakat, mint egy papíron. Jó benyomást tesz az üzletre, ha ilyenre is adsz.
Mozgóreklám
A személygépkocsi fóliáztatása nagy előnyöket hordoz, hiszen országszerte hirdeti cégedet. Ez az egyik leghatékonyabb népszerűsítési típus, ráadásul évekig szolgál.
Akár vásárokon, akár bemutatókon szoktál megjelenni, fontos, hogy stílusosan tedd! Legyenek kiállításra alkalmas marketingeszközeid: roll up, kínálópult, molinó, pop-up fal.
A felsoroltakon túl a régi klasszikusok, mint a szórólap, a katalógus és az óriásplakát is elmaradhatatlanok! Korántsem úgy néznek már ki ezek, mint 10-20 évvel ezelőtt. A digitális nyomtatásnak köszönhetően sokkal részletgazdagabbak, élénkebb színűek, látványosabbak. Reklámtábla például már világító boxként is rendelhető – a képzelet szab csak határt annak, mivel tűnsz ki a tömegből!
Befektetés a sikerbe
Az állandó és a rendezvényekre vitt offline marketingeszközök mindegyike éveken át magas minőségben hirdetheti vállalkozásodat! Megfelelő, professzionális kivitelezés esetén garantáltan sokáig megtartja eredeti árnyalatát, nem szakad el, nem törik, nem lesz buborékos. A Jólnyomjuk.hu-nál mi így dolgozunk!
Úgy kell tekinteni ezekre a termékekre, mint befektetésre a vevő- és ügyfélkör bővítéséhez, a fejlődéshez, a pénztárcát hízlaló eredményekhez!