Rendezvényeken, kiállításokon, konferenciákon, de akár sajtótájékoztatón járva is biztosan találkoztál már látványos roll-upokkal, amik azonnal magukra vonzzák minden érdeklődő tekintetét. A céges offline megjelenés egyik alapja mára a minőségi roll-upok kihelyezése ezeken az eseményeken, de nem mindegy, hogy milyen méretet választunk. Hogy a roll-upunk biztosan elérje marketing célját a tökéletes felület nagyságot kell megtalálnunk, így a lehető legtöbb ember figyelmét kelthetjük fel. Cikkünkben megmutatjuk, hogy mikor melyik méretet érdemes választanod!
Ezek a roll-up használat előnyei
Egy minőségi roll-upnál bizony kevés hatásosabb offline reklám létezik, ráadásul konferencia kiállítóként, előadóként a színpadon, de akár üzletünkben vagy a bejárat előtt is elhelyezhetjük, így igen sokoldalúan használható. Nézzük meg közelebbről, hogy milyen előnyei vannak, ha cégünk megjelenését, ismertségét roll-up használatával is erősítjük.
Vonzza a tekinteteket
Mindenképp megállapíthatjuk, hogy egy igazán figyelemfelkeltő marketing eszközről van szó. Ha a grafika jól megtervezett, akkor olyan vizuális élményt nyújt, amit az érdeklődők biztosan nem felejtenek el egyhamar. Pont emiatt jól alkalmazható, ha brandünket népszerűsítenénk, ilyenkor egy harmonikus – márkánkra jellemző – szöveg és grafika kombináció évekig jó szolgálatot tehet.
Fontos azonban, hogy a céljainknak megfelelő méretet és minőségi nyomtatással készülő verziót válasszunk, mely messziről is könnyen látható és képes átadni a vállalkozás által kommunikált legfőbb marketing üzenetet.
Személyre szabható
Bármilyen grafika megvalósítható egy roll-upon, a logóknak és szövegeknek csak a képzelet és a vállalkozás által közvetíteni kívánt üzenetek szabnak határt. Érdemes a grafikai tervezésen nem spórolni, hiszen a minőség cégünkről is pozitív és maradandó benyomást tesz majd a nézelődőkben, leendő ügyfelekben.
Használd ki a roll-up adta lehetőségeket! Erősítsd céges megjelenésed promóciós rendezvényeken, konferenciákon, sporteseményen, sajtótájékoztatón, netán könyv dedikáláson, de egy extra nagy méretet akár kiállítói háttérként is alkalmazhatsz.
Könnyen kezelhető
Ha roll-upról van szó, akkor sokszor embermagasságú hirdetményekre asszociálunk, ami a legtöbb esetben így is van, de méretük ellenére nem kell aggódnunk az összeszerelés miatt. Szakember nélkül mi magunk is néhány perc alatt fel tudjuk könnyedén állítani a kiszemelt helyen cégünk roll-upját, a nap végeztével pedig ugyanilyen egyszerűen szét tudjuk majd szerelni. Tisztítása sem igényel különösebb figyelmet, nem kell többet tennünk, mint vizes ronggyal néha letörölni.
Egyszerűen szállítható
A méretesebb daraboknál sem kell külön gondoskodnunk a szállításról, hiszen összecsukva szinte bármely személygépkocsiban könnyedén elfér, néhány kilós súlya miatt pedig bárki egyszerűen tudja mozgatni. Ráadásul hosszú távon is sérülésmentesen tudjuk összecsukva tárolni, így a használaton kívüli időszakban sem kell törni azon a fejünket, hogy hova tegyük. Szállításkor és tároláskor a méretre szabott hordtáska extra védelmet és könnyű mozgathatóságot biztosít.
Strapabíró
A cégünk egyedileg készült roll-upja hosszú évekig jól használható, ha minőségi anyagokból és nyomtatással készült. Utóbbi garantálja, hogy a fényképeken nem jelenik meg kopás vagy zavaró csillogás. A roll-up tartalmi része ez idő alatt többször cserélhető, de tartószerkezetből nem szükséges újabb darabokat vásárolni, ezzel sokat megtakaríthatunk.
Roll-up méretek a legkisebbtől az extra nagy méretig
Többféle méretben elérhetők, készíttethetők roll-upok, így biztosan mindenki megtalálja a megfelelőt. Megrendelés előtt fontos alaposan véggigondolnunk, hogy számunkra mely méret lesz a legpraktikusabb, ami jól el tudja látni a neki szánt marketingcélt. Az egészen kicsi asztalra helyezhető roll-uptól a kétméteres magasságú hátfalakig válogathatunk közöttük. Mutatjuk, hogy mikor melyik méretet praktikus választani!
85×200 cm – a leggyakoribb méret
Ha roll-upra gondolunk, akkor valószínűleg ez a klasszikus, legnépszerűbb méret villan be mindenkinek. Rendezvényeken, kiállításokon, de akár saját üzletünkben állandó reklámelemként is kényelmesen használható. Szélessége jól kezelhető, nem foglal extra helyet, magassága révén mégis látványos. Bizonyos eseményeken félkörívben, akár 3-4 darab is elhelyezhető egymás mellett – figyelemfelkeltő és modern hatást keltve ezzel. Tervezésekor mindenképp figyeljünk oda arra, hogy betartsuk a megfelelő szöveg és grafika arányát – körülbelül 70-30%-os eloszlásban.
100×200 cm
Kifejezetten ajánljuk sajtótájékoztatókra, színpadra, hiszen nagyobb felülete akár több szöveg harmonikus és látványos megjelenítésére alkalmas, amit messzebbről is eredményesen el tudnak olvasni a résztvevők. Itt bátran használhatjuk már az 50-50%-os képi és szövegarányt.
120X200 és 150X200 cm – a roll-up fal
Ezek a kivitelek kültéren is látványosak, szélességük okán stabilak. Gyakran alkalmazzák ezt a méretet mozgó utcai kiállításokon, múzeumok előtt vagy sajtófalként, beltérben pedig kiállítói hátfalként.
Valójában az összes roll-up felállítható kültéren. Igaz, számolni kell azzal, hogy a kültéri sugárzás miatt nem tartja olyan sokáig a színét, mintha csak beltéren lenne, ám laminálással tartós lehet a nyomat az UV sugárzás ellen.
30×40 cm – az asztali méret
Nem csak nagy méretekben gondolkozhatunk, ha roll-up reklámról van szó, akár A/4-es vagy A/3-as lapnak megfelelő roll-upot is gyárthatunk, amit eredményesen ki tudunk helyezni asztalokra, pultokra. Ideális választás például recepciókon, üzletekben vagy kiállítási asztalokon. Ezek a kisebb beltéri roll-upok népszerűek reklámcélú grafika megjelenítésére is, de sokszor praktikus kommunikációs céllal helyezik ki, ha tájékoztatni akarnak valamilyen fontos változásról, működési rendről, amit be kell tartanunk.
Kültéri vagy beltéri használatra?
A roll-upok eredményes reklámeszközök kinti-benti használatban is, de arra oda kell figyelnünk, hogy rendeléskor mindenképp jelezzük, hogy mely helyszínen szeretnénk roll-upunkat használni. Ez több okból is fontos. Az egyik ilyen a stabilitás, egy kinti roll-up állvány bizony extrán megerősített, lecövekelhető vagy lesúlyozott lábakkal rendelkezik és szerkezetének is strapabíróbbnak kell lennie. Szintén a stabilitás és a messziről láthatóság érdekében kültéri roll-upnak a nagyobb méretek megfelelők, a kisebb társaik – amelyek töretlen népszerűségnek örvendenek – klasszikus megállítótáblák lehetnek.
Kültérre készíthetünk akár kétoldalas roll-upot is, így a járókelők mindkét oldalról érkezve láthatják reklámunkat.
Profi roll-upot szeretnél? Segítünk!
Roll-up készítésben is a legmagasabb minőséget képviseljük a JólNyomjuknál! Ha feldobnád bemutatótermed vagy ügyféltered dekorációját, esetleg hordozható reklámfelületre lenne szükséged, akkor jó helyen jársz. Miért válassz minket? Mutatjuk!
A-tól Z-ig elkészítjük a roll-upot
Csapatunk a tervezéstől a kivitelezésig megvalósítja elképzelésedet, ez azt jelenti, hogy profi grafikus készíti el a megálmodott roll-up dizájnt céged arculatához illeszkedve. Ezután pedig tartós nyomtatással, minőségi alapanyagokra elkészítjük a roll-upodat, ami egyszerre nyújt majd kiváló vizuális élményt és hatásos marketinget.
Számos méret közül választhatsz
Kültérre és beltérre, a legkisebbtől a legnagyobbig! – széles méretválasztékkal várunk. Az extra nagy méret kivitelezése sem akadály számunkra: 200 cm magasságtól, 85 cm-től, 100, 120 cm-en át, egészen 150 cm szélességig készítünk roll-upot, minőségi, tartós anyagokból.
Nem véletlen, hogy beltéri használható roll-upjainkra 3 év garanciát vállalunk, hiszen az elkészült grafikai anyagot kiváló minőségben nyomtatjuk a roll-up filmre. Ez pedig egy tartós, időtálló, PVC alapanyag, aminek nem hajlik vissza a széle, hosszú távon olyan látványos lesz, mintha most érkezett volna a nyomdából.
Kérj egyedi ajánlatot!
Nálunk minden érdeklődő, ügyfél egyedi árajánlatot kap. Fontos, hogy megismerjük igényeidet, céljaidat a roll-uppal kapcsolatban, így a lehető legjobb és legtartósabb megoldást tudjuk ajánlani. Bátran vedd fel velünk a kapcsolatot, mi pedig az igények szerint elkészítjük a pontos árajánlatot!