Az offline marketingeszközökről az utóbbi években sok vállalkozás megfeledkezett, “köszönhetően” a digitális megoldások térnyerésének. Pedig a hatékonyságuk egyáltalán nem csökkent, sőt, például a fehér autófólia kifejezetten népszerű választás, ami esztétikai és promóciós célokra is használható.
Miért pont a fehér autófólia lesz a megfelelő?
Egyedi dizájn és hatékonyság: már önmagában ez a két tényező elegendő ahhoz, hogy egy marketingeszközt minél hamarabb elkezdjünk használni. Érdemes útmutatókat, leírásokat olvasni a témában, mivel az offline promóciók területén is rengeteg módszer közül válogathatunk. A fehér autófólia nem véletlenül az egyik legkedveltebb választás cégek, de még magánszemélyek körében is. Praktikus és sokoldalú megoldást nyújt. A fehér szín a tisztaság, a rendezettség és a profizmus érzetét kelti. Az ilyen alapon megjelenített logó vagy szlogen sokkal jobban érvényesül, mint egy sötétebb, zsúfolt háttéren.
A fehér fólia egyfajta vászonként üzemel, amire könnyedén fel lehet vinni bármilyen grafikát, logót vagy egy fotót akár. A színek élénkebbek, a kontrasztok hatásosabbak lesznek, így az üzenet is jobban átmegy a potenciális célközönség felé.
A világos színek, különösen a fehér, jobban visszaverik a napsugarakat. A jármű kevésbé fog felmelegedni a forró nyári napokon, ezzel kényelmesebb utazást biztosít még a legnagyobb forróságban is. A munkatársak komfortosan tudnak közlekedni még nappal is. A fehér szín ugyan elsőre érzékenyebbnek tűnhet a szennyeződésekre, a modern fóliák azonban már könnyen tisztíthatóak, sokszor speciális bevonattal is el vannak látva, hogy megakadályozza a kosz megtapadását.
A jó autódekoráció új ügyfeleket hoz, hisz naponta több száz ember szeme elé kerül: parkolásnál, közlekedés közben vagy rendezvényeken. Ez egy olyan reklámfelület, amit vétek lenne nem hasznosítani. Az egyik leghatékonyabb marketingeszközről beszélünk, évtizedek óta használják a különböző vállalkozások. Egy fóliázott jármű állandó mozgásban van, így a márka is folyamatosan szem előtt lehet. Nem korlátozódik a megjelenés egy adott időpontra és helyszínre, mint egy reklámtábla, újsághirdetés vagy tévéreklám esetében.
Ott hirdetünk, ahol a legfontosabb a vállalkozás számára
A fehér autófólia így ott jelenhet meg, ahol a potenciális ügyfelek is élnek. A célcsoportot közvetlenül érhetjük el, sokkal erősebb jelenlétet építhetünk fel, mindezt költséghatékonyan és egyszerűen. Ha már költségek: az autófóliázás elsőre még nagyobb kiadásnak is tűnhet, de hosszú távon kiemelkedő a megtérülési rátája. A fólia ugyanis évekig fennmarad és folyamatosan reklámoz. Nem kell havi díjjal vagy plusz kiadásokkal bajlódni.
Más reklámeszközökkel szemben nem lesz tolakodó, nem szakítja meg a böngészést, az olvasást vagy a műsort, amit a TV-ben nézünk. Ha jól van megtervezve, egyszerűen nem lehet nem észrevenni, vonza a tekintetet.
Ezért is fontos nagy hangsúlyt fektetni a tervezésre. Érdemes kihasználni a kreatív szabadságot, de túlzásba sem szabad esni. A céges logó, szlogen, elérhetőségek ne maradjanak le. Akár termékképeket vagy a szolgáltatásokat is megjeleníthetjük. Letisztult, márkaazonos színeket, mintázatok kell használni.
Gyorsan megvan az autó fóliázása!
A legtöbb idő általában a grafika megtervezésével megy el, utána jöhet az autó felmérése és a fehér autófólia felvitele. Ez egy egyszeri befektetés, ami folyamatosan eredményeket hoz. Ha kérdésed van, keress minket bizalommal.