Mi a pop up jelentése? Kinek előnyös használni?

A pop up jelentése nagyon egyszerű: tulajdonképpen egy hordozható, könnyen összeállítható és látványos reklámeszköz, amit elsősorban kiállításokon, szakmai konferenciákon és expókon használnak a vállalkozások. Általában nyomtatott grafikával ellátott szerkezetekről beszélünk, amelyek vizuálisan kiemelik a márkát vagy éppen az adott üzenetet.

 

A pop up jelentését értve marad a kérdés: hol érdemes használni?

A különböző marketingeszközökről érdemes cikkeket, útmutatókat olvasni blogunkon, mivel ma már rengeteg módszer közül lehet választani, és általában ajánlott egyszerre többet is használni egyszerre. A pop upok széles körben alkalmazhatóak különböző eseményeken. Ilyenek például a kiállítások és vásárok, ahol a látványos vizuális megjelenés segít vonzani az érdeklődőket. A szakmai konferenciákon a vállalatok saját termékeiket, szolgáltatásaikat vagy innovációikat mutatják be. Az expók sem maradhatnak ki, ahol a cégek számára fontos, hogy gyorsan és hatékonyan kommunikálják üzenetüket.

A sajtótájékoztatókról és PR-eseményekről is elengedhetetlenek, mivel a háttér vizuálisan is támogatja az elhangzó üzeneteket. Továbbá még a bel- és kültéri promóció szerves részét képezheti, ha egy adott terméket vagy szolgáltatást akarunk népszerűsíteni figyelemfelkeltő módon. A pop up használata rengeteg előnnyel jár. Ezek az eszközök vizuálisan megjelenítik a márkát, könnyebben észrevehetővé válhat a vállalkozás a többi kiállító között. Egy jól megtervezett, színes és informatív pop up megragadja a látogatók figyelmét, nagymértékben növelheti az esélyét annak, hogy megálljanak a standnál.

Könnyen szállítható és összeállítható, nem kell hosszú órákon keresztül bajlódni vele. A minőségi kiállításdekoráció szerves részét képezi. Kis helyen is elfér, így logisztikai szempontból is előnyös. Egy jól megtervezett pop up viszonylag alacsony költségű marketingeszköz, ami hosszú távon használható.

Nem igényel folyamatos karbantartást vagy frissítést, így ár-érték arányban hatékonyabb lehet, mint a többi marketingeszköz. Sokoldalúan lehet alkalmazni, mivel különböző méretekben és formákban kaphatóak. Falak, roll-upok és standok számos módon beilleszthetőek a kiállítás dizájnjába. Önálló reklámeszközként is megállja a helyét, de kiegészítheti az összképet is.

 

Mire figyeljünk a kialakítás során?

A pop up jelentése jól bemutatja, hogy ez egy olyan lehetőség, amit vétek lenne kihagyni az offline marketing során. Több szempontot is figyelembe kell venni a tervezési fázisban. Az első a megfelelő méret és típus kiválasztása. Lehet az egy roll-up banner, ami könnyen mozgatható, információk kiemelésére ideális. A pop up falak már nagyobb látványfelületet biztosítanak, háttérként tökéletesen üzemelnek. Interaktív prezentációkhoz és közvetlen kommunikációhoz viszont a promóciós pultok és standok az ajánlottak.

A figyelemfelkeltő dizájn kialakítása a következő lépés. Élénk, de harmonikus színeket ajánlott használni. Kiemelt helyen szerepeljen a logó és a fő üzenet. Legyen jól olvasható a szöveg, és kerüljük el a zsúfoltságot. Nagy felbontású képeket kell használni, hogy a nyomtatás minősége kifogástalan maradjon. Egyértelmű, rövid üzenetet kell kommunikálni. Lehet az egy ütős szlogen vagy fő mondanivaló. A közösségi média elérhetőségek vagy egy QR-kód nagymértékben növeli a hatékonyságot.

 

Szakember is segíthet a tervezésben!

Egy pop up kiállításdekorációjának az összeállítása gyakran kihívást okozhat. A végeredmény azonban nagymértékben meghatározza majd a marketing hatékonyságát. Ha biztosra akarsz menni, vedd fel velünk a kapcsolatot, és segíteni fogunk!