Online marketing ide vagy oda, a nálunk is elérhető reklámtábla nyomtatás ma is az egyik leghatékonyabb marketingeszköz. Az internet térhódításával a hirdetések egy része áttevődött ugyan a világháló felületeire, vannak azonban örök klasszikusok, amelyek éppúgy helyt állnak és “jól teljesítenek” a brandépítés terén ma, mint 50 évvel ezelőtt. Ezek a reklámtáblák.
A nálunk is megrendelhető reklámtáblák létjogosultságát az adja, hogy ott és akkor jönnek az emberrel szembe, amikor épp nincs a kezében telefon. Amikor – jobb híján – a környezetét figyeli a napi jövés-menés közben. Például reggelente, útban a munkahely felé. Akármivel is közlekedünk, se vezetés, se séta, se kerékpározás közben nem mobilozunk, hanem az utat figyeljük, ezzel együtt pedig az út menti táblákat.
Brandépítés munkába menet
Ha másért nem is, unaloműzésképpen egy pillantást szinte mindenki vet az útjába eső reklámtáblákra. A hirdetőknek pedig épp erre van szükségük! Brandépítés szempontjából mindegy, hogy miért néznek rá. Ráfordítják a tekintetüket, és már meg is történt az első benyomás, az érzékekre hatás. Ha pedig minden nap elhaladunk ugyanazon hirdetés mellett, beleég a retinánkba a márka logója, szlogenje, terméke, szolgáltatása.
Hass az érzékekre!
Az, hogy hányszor kell látnunk ahhoz, hogy megjegyezzük, nagyban függ a táblán megjelenített képtől. Nagyon fontos, hogy minél figyelemfelkeltőbb legyen. Korábbi blogcikkünkben a reklámtáblák előnyeiről már írtunk, ha már a tervezésen-gyártáson gondolkodunk, érdemes elolvasni!
Nyúljunk bátran a színekhez, a betűkkel azonban spóroljunk! Az érzékekre hassunk, képi világgal, szövegből a minimálisra kell szorítkozni, hiszen menet közben nincs idő sokat olvasni. Ráadásul a távolság is nehezíti a betűzést. A márka neve, esetleg szlogenje vagy egy jól eltalált, cselekvésre, vásárlásra ösztönző mondat kerüljön a grafikára a képek mellé.
Célkeresztben a helyszín
Az is nagyon fontos szempont, hogy hová helyezzük ki a reklámtáblát. Közlekedési lámpák szomszédságában nyert ügyünk van, ahogy buszmegállóknál és iskolák előtt is. Minden olyan helyen hatékony marketingeszközként tud működni, ahol, ha csak rövid időre is, de megállnak az emberek, várakoznak pár percet.
A reklámtábla grafikai tervezése mellett legalább ugyanilyen fontos a helyszínek megtervezése. Érdemes előre bekérni a lehetőségekről egy listát, s döntés előtt felmérni a terepeket, átgondolni, hogy hol hozhatja a legtöbb “nézőt”. Ebben is segítségedre lehetünk!
Többféle anyagra mehet a reklámtábla nyomtatása
Reklámtáblákat bel- és kültéren egyaránt elhelyezhetünk, fontos azonban, hogy előre átgondoljuk, hová szánjuk. Általában más anyagból készítik a bevásárlóközpontok folyosóin helyet kapó hirdetéseket, mint az utcán elhelyezettet.
Kültérre alumíniumból úgynevezett szendvicslemez táblát javaslunk, beltérre pedig habosított PVC-ből készítjük a reklámtáblákat. Ezen kívül plexire is nyomható reklám, ez világító boxokba szokott kerülni. Ilyennek többnyire buszmegállókban, plázákban találkozhatsz.
Profi tervezés és kivitelezés
A reklámtáblára mint hirdetésre, sok cég támaszkodik marketingstratégiájában manapság is. Az ok pedig a hatékonyság, eredményesség!
A Jólnyomjuk.hu csapatával látványtervvel, magas minőségű kivitelezéssel és szakszerű telepítéssel állunk ügyfeleink rendelkezésére. Szinte bármekkora méretben, bármilyen formájú reklámtáblát megvalósítunk, ütős, látványos, megkapó grafikával.
Élj a lehetőséggel! Keress minket bizalommal!