Akár fentről belógatva, akár falra, kapura, kerítésre vagy kordonra kifeszítve, egy molinó minden változatban hatékony reklámnak bizonyulhat. Ezek a ponyvára nyomott hirdetések általában nagy méretűek, így nem lehet nem észrevenni.
Az offline marketing eszközökből végeláthatatlan a választék, de ezek az élő bannerek sok esetben hatékonyabbnak bizonyulnak. Számos előnyük mellett rendkívül költséghatékonyak is. Az egyszer legyártott ponyva évekig használható. A minőségen nem fog múlni: a nálunk készülő darabok garantáltan ellenállnak az időjárás viszontagságainak, és színeiket is hosszan megőrzik.
10 érv a molinó mellett
A ponyvából készült bannernek számos pozitív tulajdonsága van, nézzük a legfontosabbakat!
- Bármekkora méretű reklámot álmodhatsz vállalkozásodnak, márkádnak! A molinó állhat akár több darabból is, az egyes elemek összeilleszthetők.
- Szinte bármilyen felületen használható.
- Feltenni, majd leszedni is rendkívül egyszerű.
- Kül- és beltéren is megállja a helyét.
- Ellenáll esőnek, szélnek, csapadéknak, UV-sugárzásnak a vízálló, lyukacsos anyagának köszönhetően. Így nem tesznek kárt benne az időjárási elemek.
- Könnyen tisztán tartható.
- Fenntartása nem jár plusz munkával, sem költséggel.
- Hordozható, ráadásul a szállítása és a raktározása is könnyű, hiszen összehajtogatható vagy feltekerhetö.
- Strapabíró, akár 5 éven át népszerűsítheti termékedet, szolgáltatásodat.
- Akár mindkét oldalára is kérhetsz grafikát.
Érj el naponta több ezer embert!
A molinók ár-érték arányukat tekintve nagyon jól teljesítenek más kültéri marketing eszközökhöz viszonyítva. Ha jól megválasztod a helyét, akkor naponta több ezer embert érhetsz el vele!
A pozicionáláshoz azt kell átgondolni, hogy kiket szeretnél megszólítani. Időseket vagy fiatalokat? Családokat vagy szingliket? Helyieket vagy turistákat? Ezen kérdések megválaszolása segít szűkíteni a szóba jövő helyszínek körét. Oda tedd, ahol célcsoportod biztosan szembesétál vele!
Sokoldalúan használható
Az élő banner szinte bármilyen felületen használható. Legyen szó kerítésről, kapuról, építkezést körülhatároló kordonról vagy állványról, de akár a levegőbe is belógatható. Ez utóbbi esetben javasolt a kétoldalas tervezés.
Két kandeláber közé, az utca fölé lógatva, biztosan mindenkinek megakad a szeme rajta – ez programok, rendezvények népszerűsítésének az egyik leghatékonyabb módja.
Ha üzleted, irodád bejárata kissé eldugott helyen van, akkor egy közelbe kihelyezett molinóval megkönnyítheted azoknak a vásárlóknak, partnereknek a dolgát, akik először járnak nálad.
Presztízst ad, informál, véd
Az építkezéseken, állványokat takaró ponyvának pedig több funkciója is van. Van, aki brandépítésre használja, és csak a kivitelező logóját jeleníti meg rajta. Ez presztízs értékkel bír, azt üzeni, hogy “lám, mi ilyen nagy volumenű projekteket is meg tudunk valósítani”.
Rányomható a látványterv a munkálatok utáni állapotról, jelölve rajta a befejezési határidőt is. Így informáló szerepe is van: tudják a közelben élők, hogy mi készül, s hogy mire számítsanak, meddig kell a beruházással járó kellemetlenségekkel számolniuk.
Mindezeken túl pedig munkavédelmi szerepe is lehet védőhálóként.
Tervezés, kivitelezés egy helyen
Akármilyen anyagból, akárhová is szeretnél molinót, terveid nálunk a legjobb kezekbe kerülnek! A grafika tervezésében is számíthatsz ránk, majd a gyártásban és a kihelyezésben is. Mi, a Jólnyomjuk.hu-nál segítünk olyat álmodni, amelynek minden nap érezheted majd a hatását!