Miért jó választás egy egyedi reklámtábla?

Miért jó választás egy egyedi reklámtábla?

Az egyedi reklámtábla a vállalkozás első és alapvető megjelenési formája. Itt tüntetjük fel először a tevékenységet, szolgáltatásokat, logót, szlogent és az elérhetőségeket. Többféle anyagból lehet készíteni. A legfontosabb célja a reklámtáblának a figyelem felkeltése, és annak bevonzása az üzletbe.

 

Milyen egyedi reklámtábla érhető el?

Sok vállalkozás a hangsúlyt leginkább az online térre és a virtuális megoldásokra helyezi. Azonban nem szabad csak ezekre a módszerekre hagyatkozni. Ha ki akarjuk hozni a legtöbbet a marketingből, akkor az offline lehetőségeket is számításba kell venni, illetve kihasználni azokat. Érdemes róluk bővebben olvasni, ugyanis rengeteg útmutató, cikk érhető el a témában.

A reklámtáblákat már évszázadok óta használják a vállalkozások. Még mindig ezek a legpraktikusabb információhordozók, amelyeken garantáltan megragad az emberek szeme, ha megfelelően vannak kialakítva. Különböző anyagokból készülhetnek, hogy hosszú éveken keresztül hirdessék a vállalkozás termékeit, szolgáltatásait. Az egyedi reklámtábla gyorsan és hatékonyan, vizuálisan közli az információkat. A digitális nyomtatási technológiának köszönhetően egyszerre lesz esztétikus, figyelemfelkeltő és hatékony a tábla. A kevesebb több elvét ajánlott használni, mivel viszonylag kevés idő áll rendelkezésre, hogy a célközönség elolvassa az üzenetet.

Az 5-6-7 szó az ideális, összetett mondatban nem érdemes gondolkodni, mivel ennyi ideje nem lesz a sofőröknek, ha út mellett van elhelyezve a reklámtábla. Ez is egy fontos tényező, hogy mégis hova kerül a tábla. Érdemes olyan helyszínt keresni, ami forgalmas. Ha például van egy útszakasz, ahol rendszeresen alakulnak ki dugók, torlódások, az már önmagában ideális lehet. Egy kereszteződés is hatékony választás lehet, illetve olyan épületek, bevásárlóközpontok, amerre alapból sok ember fordul meg. Az egyedi reklámtábla elkészítése ma már viszonylag gyorsan kivitelezhető. Helyszíni felmérést is igényelhetünk, de ezt általában csak nagyobb, bonyolultabb felületeknél érdemes megtenni.

 

Mi kerüljön a reklámtáblára?

Avagy mitől is lesz egyedi az egyedi reklámtábla? Érdemes az érzékekre hatni. Fontos a színválasztás. Például, ha út mellett, a szabadba kerül a tábla, akkor kerüljük a kék, zöld és barna színek használatát, mivel beleolvadnak a környezetbe, és nehezen lesz olvasható az üzenet. Nagy, telt betűket alkalmazzunk, amelyeket messziről is jól lehet látni. Kontrasztos háttérre lesz szükség, hogy minél jobban kiemelje az üzenetet.

Ha egy terméket, szolgáltatást reklámozunk, mindenképpen kerüljön fel róla egy profi fotó. Ehhez akár egy fotós segítségét is igénybe vehetjük. Ezáltal egyértelmű lesz az érdeklődők számára is, hogy mit kínálunk, ha a szövegre éppen nincs idejük.

A képi világgal kell hatni az érzékekre, a szöveges részeket pedig minimálisra csökkenteni. A márka neve, szlogenje vagy egy jól eltalált, cselekvésre, vásárlásra ösztönző rövid mondat kerüljön a grafika mellé a táblára.

 

Milyen reklámtáblák léteznek?

A cél lehet a brandépítés, azaz a szolgáltatás, a márka ismertségének a növelése. A céges arculati elemeket kell ilyenkor alkalmazni, ezzel felerősíthetjük a más hirdetési csatornákon futtatott üzeneteket. Az egyedi reklámtábla segítségével eljuttathatjuk a fontosabb információkat a potenciális ügyfelekhez: az általános tudnivalókat, a speciális ajánlatokat, időszaki kampányokat. Ha kérdésed van, keress minket bizalommal és segítünk megalkotni a tökéletes reklámtáblát.