Az autófólia rendelés ma már könnyedén megoldható

Az autófólia-rendelés egy közkedvelt offline marketingeszköz, aminek a segítségével amellett, hogy látványos megjelenést biztosíthatunk a járműveknek, még mozgó hirdetőfelületként is folyamatosan szem előtt tartja a vállalkozás arculatát, üzenetét, elérhetőségeit, termékeit vagy szolgáltatásait.

 

Miért előnyös az autófólia-rendelés?

Tulajdonképpen minden vállalkozásnak érdemes élni ezzel a lehetőséggel, aki saját járműflottával rendelkezik, de más autók esetében is lehet alkalmazni, hogy népszerűsítsünk egy adott márkát, terméket vagy szolgáltatást. Érdemes útmutatókat, leírásokat olvasni a témában, mivel ma már rengeteg offline marketingeszköz közül választhatunk, ezeket ráadásul érdemes ötvözni, kombinálni.

Az autófóliázás lényege, hogy a jármű külső felületét teljesen vagy részben speciális fóliával borítják be. Ez lehet egyszínű, mintás vagy akár teljes felületén nyomtatott grafika is. A fólia maga tartós, UV-sugárzás ellen védő, időjárás- és karcálló anyagból készül, így hosszú éveken keresztül képes megőrizni a tökéletes megjelenést és a magas minőséget. A vállalkozások több okból kifolyólag dönthetnek az autófólia-rendelés mellett.

Egy jármű, amelyen feltűnik a céges logó, elérhetőség és szlogen, szinte minden egyes nap mozgásban van és jól látható a forgalomban, parkolókban, vagy éppen tárgyalásokon. Rengeteg emberhez lehet eljuttatni az adott üzenetet. Egységes arculatot lehet kialakítani több céges autó esetén a fólia segítségével. A professzionális megjelenés már önmagában hozzájárul a vásárlásösztönzéshez. Az autófólia védi a fényezést a kisebb sérülésektől, napfénytől, szennyeződésektől. Segít megőrizni a jármű értékét. Ha egy kampány vagy akció idejére meg kell változtatni a jármű megjelenését, a fólia használatával az is egyszerűen megoldható.

Fontos a minőségi autófóliázás, mert így évekre lehet költséghatékonyan megoldani a használatát. Egyszeri befektetéssel kapunk hosszú távú reklámfelületet. A gazdaságosság mellett nagy előnye, hogy széles célközönséget tudunk elérni. A városi forgalomban részt vevő jármű akár több ezer ember előtt elhaladhat napi szinten. Nem zavaró, nem tolakodó, de mégis figyelemfelkeltő. Ahol a vállalkozás működik, ott fogunk közlekedni is, így azokat az embereket érhetjük el közvetlenül, akikből a legnagyobb eséllyel válik vásárló.

 

A fóliázás folyamata

Az autófólia-rendelés természetesen a kapcsolatfelvétellel kezdődik, ahol pontosan tisztázva lesznek az igények és a részletek. Meg kell beszélni, hogy milyen típusú járműre kell a fólia, teljes vagy részletes fóliázás a cél. A kérdéseinkre is választ kapunk a szakemberektől. Ha mindez megvan, jöhet a tervezés. Saját grafikával is felkereshetjük a fóliázó céget, de akár teljesen a szakértőkre bízhatjuk a megjelenés, arculat kialakítását.

A jármű felmérésére is szükség van, hogy az egyes grafikai elemeket pontosan el tudják helyezni. A látványtervet így 3D-ben nézhetjük meg, hogy hogyan fog kinézni végül az autó. Ha jóváhagytuk, már kezdődhet is a gyártás, majd a fólia felhelyezése. Itt minden információt megkapunk, hogy mire kell figyelni a friss autófólia esetében.

 

A megnyerő dizájn elengedhetetlen

Természetesen könnyebb mondani, mint megvalósítani. Ezért is ajánlott a szakembereket már az elejétől bevonni, mivel már rengeteg helyzettel találkoztak, tapasztalatból tudják mondani melyek a hatékony arculati megoldások. Vedd fel velünk a kapcsolatot, és segítünk a megvalósításban.