A reklámnyomtatás több évtizedes múltra tekint vissza, és még napjainkban, a digitális, online hirdetések világában is köszöni szépen, jól van ez a marketingeszköz. Miközben a képernyőkön keresztül próbálnak hatni ránk, a nyomtatott reklámanyag továbbra is meglepően hatékony maradt. Lehet szó szórólapról, prospektusról, plakátról vagy épp roll-upról, mindegyik hozzájárul a vállalkozás sikeréhez.
A reklámnyomtatás kézzel fogható hatást eredményez
A nyomtatott anyagok egyik legnagyobb előnye a fizikai jelenlétük. Egy szórólapot kézbe lehet venni, egy prospektus lapozható, egy plakát pedig az utca sarkán állva is üzenetet közvetít. Ezek az eszközök nem kérnek engedélyt, nem kell őket megnyitni vagy rákattintani: egyszerűen jelen vannak és, ha jól készítjük el őket, nem lehet nem észrevenni. Érdemes az elkészítési módokról bővebben olvasni folyamatosan frissülő blogunkon, mivel ma már rengeteg lehetőség áll előttünk, ha egy hatékony marketinggépezetet akarunk felépíteni.
A tapasztalatok szerint az emberek jobban emlékeznek arra, amit fizikailag is megérintettek. Egy jól elhelyezett szórólap vagy kreatívan megtervezett céges brosúra hosszabb ideig képes az érdeklődők látóterében maradni, mint egy e-mail, ami ráadásul még a spam mappában is landolhat. Sokan esnek abba a hibába, hogy “majd mi kinyomtatjuk olcsón”, minek ezért felkeresni egy szakembert? Egy otthoni nyomtatóra vagy gyengébb minőségű fénymásoló cégre bízzák az anyagot. A probléma ezzel az, hogy a reklám nyomtatás lesz valójában a vállalkozás arca. Egy pixeles logóval vagy elcsúszott színekkel rendelkező szórólap a gyakorlatban többet árt, mint használ. A gyenge első benyomás pedig sokszor visszafordíthatatlan.
A profi nyomdai szolgáltatás a papír minőségét, a vágási pontosságot, a megfelelő esztétikai megjelenést és a profi támogatást is magában foglalja. A tapasztalt grafikusok és nyomdai szakemberek pontosan tudják, hogyan lesz a digitális tervből ütős, figyelemfelkeltő nyomat. Emellett olyan tanácsokat is adhatnak, mint például a hatékony reklám felépítése, vagy amire egyszerűen egy laikus általában nem gondol.
Mi az, amit érdemes használni?
A reklámnyomtatás során természetesen több lehetőség is áll előttünk, a választék szinte végtelen, de nem minden vállalkozásnak való minden típus. Fontos, hogy az eszköz illeszkedjen a célközönséghez és az üzenethez. A szórólap gyors, tömör információátadásra tökéletes. Ha rendezvényre készülünk vagy egy új akciót hirdetünk, ez az egyik leghatékonyabb eszköz.
A brosúra, prospektus jól jön egy bemutatkozáson, ezekkel ugyanis részletesen ismertethetjük a szolgáltatásainkat. A plakát már a járókelők figyelmének felkeltésére kiváló. Rövid, erős üzenet ütős vizuális megjelenéssel párosítva. A roll-up, a molinó kiállításokon, vásárokon vagy ügyfélfogadó térben kihagyhatatlan. Hosszú távra tervezett látványos megjelenésről beszélünk. A névjegykártya sem maradhat ki a felsorolásból, ami sok esetben az első kapcsolatfelvétel eszköze. A minősége is sokat elárul a cégről.
A papír sosem megy ki a divatból!
Lehet, hogy az online világ hangosabb, gyorsabb és impulzívabb, de a nyomtatott reklámanyagoknak van egy olyan előnyük, amit a digitális tér nem tud pótolni: a kézzelfoghatóságot és a maradandó benyomást. Ha pedig mindezt profi kezekre bízzuk, az üzleti eredmények is tükrözni fogják a minőséget. Ha kérdésed van, keress minket bizalommal!