Általános szerződési feltételek

1. BEVEZETÉS

Ha a jelen Általános Szerződési Feltételekkel, a honlap használatával, az egyes termékekkel, a megrendelés menetével kapcsolatban kérdése merül fel, vagy amennyiben egyedi igényét szeretné velünk megbeszélni, úgy kérjük, vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot a megadott elérhetőségeinken!

1.1. A Szolgáltató adatai

Név: Jólnyomjuk Reklám Kft.

Székhely: 2315 Szigethalom, Nap utca 15.

Levelezési cím: 2315 Szigethalom, Nap utca 15.

Telephely: 1214 Budapest, Mag utca 3.

Üzlet, átvételi pont címe: 1214 Budapest, Mag utca 3.

Nyilvántartásba vevő hatóság:  Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága

Nyilvántartási szám:

Adószám: 24905662-2-13

Képviselő: Tóth Krisztián

Telefonszám: +36209198127

E-mail: ajanlat@jolnyomjuk.hu

Honlap: https://www.jolnyomjuk.hu/

Bankszámlaszám: 12065006-01437315-00100003

 

Tárhelyszolgáltató adatai

Név: Sigmanet Kft

Székhely:1132 Budapest, Viktor Hugo u. 18-22.

Elérhetőség: +36-20 388 70 38

 

Fogalmak

  • Felek: Szolgáltató és Megrendelő együttesen
  • Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy
  • Fogyasztói szerződés: olyan szerződés, melynek egyik alanya fogyasztónak minősül
  • Honlap: a jelen weboldal, amely a szerződés megkötésére szolgál
  • Szerződés: Szolgáltató és Megrendelő között a Honlap és elektronikus levelezés igénybevételével létrejövő vállalkozási szerződés
  • Távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek távollétében – szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes hozzáférést biztosító́ eszköz
  • Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak
  • Termék: a Honlap kínálatában szereplő, a Honlapon értékesítésre szánt minden birtokba vehető forgalomképes ingó dolog, mely a Szerződés tárgyát képezi
  • Vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy Vevő/Ön: a Honlapon keresztül vételi ajánlatot tevő szerződést kötő személy
  • Jótállás: A fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződések esetén (a továbbiakban: fogyasztói szerződés) a Polgári Törvénykönyv szerinti,
  1. a) a szerződés teljesítéséért vállalt jótállás, amelyet a vállalkozás a szerződés megfelelő teljesítéséért a jogszabályi kötelezettségen túlmenően vagy annak hiányában önként vállal, valamint
  2. b) a jogszabályon alapuló kötelező jótállás

1.2. Vonatkozó jogszabályok

A Szerződésre a magyar jogszabályok az irányadóak, különösen, de nem kizárólagosan az alábbi jogszabályok rendelkezéseire kell tekintettel lenni:

  • évi CLV. törvény a fogyasztó védelemről
  • évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
  • évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
  • 151/2003. (IX.22.) kormányrendelet a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
  • 45/2014. (II.26.) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
  • 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
  • évi LXXVI. törvény a szerzői jogról
  • évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információ szabadságról
  • AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2018/302 RENDELETE (2018. február 28.) a belső piacon belül a vevő állampolgársága, lakóhelye vagy letelepedési helye alapján történő indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394 rendelet, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról
  • AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet)

 

2. A SZERZŐDÉS TÁRGYA

Jelen ÁSZF a https://jolnyomjuk.hu/ weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) történő vásárlás és egyéb a Jólnyomjuk Reklám Kft. (továbbiakban: Szolgáltató) szolgáltatásaira vonatkozó szerződés feltételeit szabályozza.

A Szolgáltató és Megrendelő között létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) határozzák meg. Ennek megfelelően tartalmazza a jelen ÁSZF az Önt és bennünket illető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a szállítási és fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit.

Ön a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni és elfogadni a jelen ÁSZF rendelkezéseit.

2.1. Weboldalon elérhető termékek és szolgáltatások:

  • Autófóliázás
  • Kirakat dekoráció
  • Iroda dekoráció
  • Kiállítás dekoráció
  • Belsőépítészeti fóliázás
  • Grafikai tervezés
  • Molinó
  • Roll-up
  • Falmatrica
  • Vászonkép
  • Hűtőmágnes
  • Reklámtábla
  • Padlómatrica

2.2. A termékek lényeges tulajdonságaira vonatkozó tájékoztatás

A honlapon a megvásárolható́ termékek és szolgáltatások lényeges tulajdonságairól az egyes termékeknél szereplő leírásokban és a megrendelés visszaigazolásánál adunk tájékoztatást.

Szolgáltatások és termékkör
 A szolgáltató fő tevékenységei közé tartozik nyomdai és reklámdekorációs termékek tervezése, gyártása és kivitelezése. A kínált szolgáltatások magukban foglalják:

  • Grafikai tervezés: logók, arculati elemek, egyedi látványtervek készítése online és offline felhasználásra.
  • Nyomdai termékek gyártása: molinók, vászonképek, roll-upok, reklámtáblák, beltéri‑ és kültéri matricák, hűtőmágnesek, valamint egyéb vizuális marketingeszközök.
  • Reklámdekorációs kivitelezés: autódekoráció (fóliázás), kirakatdekoráció, irodai faldekoráció, padlómatricák, táblák és egyéb felületdekorációk kivitelezése a helyszíni telepítéssel együtt.

 

3. A SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE

Megrendelő számára Szolgáltató által küldött ajánlat elfogadásával jön létre. A szerződés nyelve: magyar.

3.1. A megrendelés folyamata

A Megrendelő elküldheti az ajánlatkérésre vonatkozó megkeresését a kiválasztott szolgáltatásra vonatkozóan a https://jolnyomjuk.hu/kapcsolat oldalon található Ajánlatkérés adatlapon vagy e-mailben a kiválasztott szolgáltatás megjelölésével és a kapcsolattartási adatainak megküldésével.

A megrendelés kizárólag telefonos kapcsolatfelvétel során nem indítható, minden esetben szükséges, hogy a Megrendelő e-mailben vagy https://jolnyomjuk.hu/kapcsolat oldalon található Ajánlatkérés adatlapon elküldje szükséges adatait és megtegye a szükséges nyilatkozatait.

A termékek és szolgáltatások rövid leírását a https://jolnyomjuk.hu/ Termékek és szolgáltatások oldal tartalmazza.

Szolgáltató az ajánlatkérés alapján ajánlatot küld a megrendelőnek e-mailben, melyet a Megrendelőnek e-mailben el kell fogadni a szerződés létrejöttéhez.

A megrendelési folyamat elindításához szükséges adatok:

Kötelezően megadandó adatok:

Név/Cégnév

Telefonszám

E-mail

A megrendelni kívánt szolgáltatás vonatkozásában szabadon szövegezett leírást küldhet a Szolgáltatónak. Hozzávetőleges költségvetés megadása szükséges az ajánlat személyre szabásához.

Nem kötelező adatok: Dekormarketing tippekhez és kedvezményhez hozzájárulás,

A Szolgáltató felhívja a Megrendelő figyelmét arra, hogy a https://jolnyomjuk.hu/kapcsolat oldalon megadott adatokat az oldal nem menti el, így minden megrendelés esetén azokat újra meg kell adnia.

A hírlevélre való́ feliratkozás és a regisztráció a https://jolnyomjuk.hu weboldalon opcionális.

Az Ajánlatkérés véglegesítéséhez kattintson az Elküld gombra, ami adott esetben fizetési kötelezettséggel járhat.

Az ajánlatkérés során a Megrendelő nyilatkozik, hogy az ÁSZF és az Adatvédelmi tájékoztatót rendelkezésit elolvasta, megértette és elfogadta.

Fontos, hogy ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján történik a kapcsolatfelvétel, és kerül számlázásra, illetve szállításra a termék.

3.2. Az ajánlatkérés visszaigazolása

A kapcsolatfelvétel során telefonon vagy e-mailben keressük fel. Az egyeztetést követően minden esetben kap egy e-mailt a rendeléséről és annak részleteiről.

Bármilyen módosítás, személyes kérés esetén e-mailben: ajanlat@jolnyomjuk.hu vagy telefonon +36709498984  keressen meg bennünket. Egy rendelést akkor tekintünk részünkről befogadottnak, amint a kollégáink ellenőrizték és e-mailben visszaigazolták azt.

Kérjük minden esetben várja meg kollégáink részéről a visszaigazoló e-mailt.

3.2.1. A megrendelés feldolgozása

Amennyiben a megrendelt termék nincs a kért mennyiségben készleten vagy hosszabb szállítási határidővel tudjuk kiszállítani, illetve a szolgáltatás vállalási határidőről írásban küldünk értesítést, ebben az esetben kérjük 1 munkanapon belül igazolja vissza rendelési szándékát.

Sajnos amennyiben nem kapunk választ email-ben: ajanlat@jolnyomjuk.hu vagy telefonon: +36709498984 a megadott határidőn belül, a rendelést nem áll módunkban teljesíteni.

A készlet gyors változásai miatt előfordulhat, hogy egyes termékek „készleten” státuszban szerepelnek annak ellenére, hogy valójában nincsenek készleten. Az ilyen tévedésekért a Szolgáltató́ nem vállal felelősséget, a hiba felfedezését követően tájékoztatja a Vevőt.

A vásárlással, szolgáltatással kapcsolatos hivatalos e-számlát emailben küldjük meg Önnek.

A rendeléseket munkanapokon hétfőtől-péntekig 8:00-16:00-ig dolgozzuk fel. Alkalmi eltérés esetén tájékoztatjuk vásárlóinkat a weboldalon.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a Vevővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! Az egyeztetés telefonon vagy e-mailben történik. Amennyiben a Vevő mégsem kéri a megrendelést, akkor a termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

3.2.2.A rendelés módosítása

Adatbeviteli hibák kijavítására vonatkozó lehetőségek (pl. plusz termék, termék törlése, ár ellenőrzése stb.) Ebben az esetben kérjük keressen bennünket telefonon: +36709498984

3.2.3.A rendelés véglegesítése (ajánlattétel)

Amennyiben Ön meggyőződött arról, hogy az ajánlatkérés tartalma megfelel az Ön által megrendelni kívánt termékeknek, valamint az Ön adatai helyesen szerepelnek, úgy a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva zárhatja le megrendelését.

A honlapon közölt információk nem minősülnek a Szolgáltató részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések az e-mailben küldött ajánlat és annak elfogadása alapján köti a feleket. A Szolgáltató és a Megrendelő közötti jogviszony valamennyi esetben a kölcsönösen kialkudott feltételek szerint a Szolgáltató által elektronikus formában, megküldött ajánlat szerint jön létre, amennyiben a Megrendelő megerősíti és elfogadja a megrendelt szolgáltatásokat.

3.2.4. Rendelés feldolgozása, a szerződés létrejötte

A rendelések feldolgozása két lépcsőben történik. Önnek bármilyen időpontban lehetősége van a megrendelés leadására. A rendelésről először egy automata visszajelzést kap, ami csak annak tényét rögzíti, hogy az Ön ajánlatkérése a honlapon keresztül megérkezett, de ez a visszaigazolás nem minősül az Ön ajánlata elfogadásának. Amennyiben Ön azt észleli, hogy az automata visszaigazoló e-mail értesítés az Ön adatait tévesen tartalmazza (pl. név, szállítási cím, telefonszám stb.), úgy Ön köteles ennek tényét – a helyes adatok megadásával egyidejűleg – velünk e-mail útján haladéktalanul közölni.

Amennyiben Ön a megrendelésétől számított 24 órán belül nem kapja meg az automata visszaigazoló e-mailt, úgy kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, mert elképzelhető, hogy megrendelése technikai okok miatt nem érkezett meg rendszerünkbe.

A Szolgáltató az Ön ajánlatának elküldését követően egy második e-mail útján visszaigazolja az Ön ajánlatát. A szerződés akkor jön létre, amikor A Szolgáltató által küldött visszaigazoló email az Ön számára a levelezőrendszerében hozzáférhetővé válik (második visszaigazolás).

 

4. SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK

Szállítási módok: [Magyar Posta, futárszolgálat, személyes átvétel stb.]

Szállítási díj: [összeg vagy ingyenes küszöb]

Fizetési módok: [készpénz (személyes átvétel esetén), bankkártya, átutalás stb.]

4.1. Előleg fizetése

Tekintettel a szolgáltatások testre szabására és szükségszerű költségeire a Szolgáltató a megrendelt szolgáltatás megrendelésekor a kölcsönösen kialkudott vállalási ár 50%-át előlegként kéri megfizetni. A Szolgáltató az egyedi termék előkészítését és gyártását csak az előleg megfizetését követően kezdi meg.

4.2. E-számlázás

Társaságunk a 2007. évi CXXVII. törvény 175. §. szerinti elektromos számlát alkalmaz. Ön a jelen ÁSZF elfogadásával beleegyezését adja az elektronikus számla alkalmazásához.

4.3. Árak

Az árak forintban értendők, tartalmazzák a 27%-os ÁFÁ-t. Az árak a honlapon tájékoztató jellegűek. Nem zárható ki annak a lehetősége, hogy üzletpolitikai okból a Szolgáltató az árakat módosítsa. Az árak módosítása nem terjed ki a már megkötött szerződésekre. Amennyiben a Szolgáltató az árat hibásan tüntette fel, és megrendelés érkezett a termékre, de szerződést még nem kötöttek a felek, úgy az ÁSZF „Eljárás hibás ár” pontja alapján jár el a Szolgáltató.

4.4. Teljesítési határidő:

A teljesítési határidőről a Szolgáltató e-mailben küld tájékoztatást, az ajánlatával egyidejűleg.

4.5. A szolgáltatás teljesítése

  1. A Szolgáltató köteles minden, a Megrendelő által írásban visszaigazolt megrendelést szakszerűen, a szakmai szabályoknak megfelelően, a tőle elvárható gondossággal és legjobb tudása szerint teljesíteni.
  2. A Megrendelő köteles a megrendelt szolgáltatás teljesítéséhez szükséges adatokat, dokumentumokat és minden egyéb lényeges információt a Szolgáltató rendelkezésére bocsátani, és együttműködésével elősegíteni a szerződésszerű teljesítést.
  3. A Szolgáltató a szolgáltatás teljesítése során – különösen autódekoráció vagy fóliázás esetén – köteles a Megrendelőt haladéktalanul tájékoztatni minden olyan észlelt körülményről vagy rendellenességről, amely a munka minőségét vagy eredményét befolyásolhatja. Ide tartoznak különösen a gépjárművön észlelhető, korábbi szakszerűtlen javítások, fényezési hibák vagy egyéb műszaki rendellenességek.
  4. A Megrendelő kérésére a Szolgáltató köteles a felhasznált anyagok (pl. fóliák) hivatalos gyártói műszaki adatlapját és – amennyiben rendelkezésre áll – a termék jótállási idejére vonatkozó információkat átadni.
  5. Autófóliázási szolgáltatás esetén a Szolgáltató jogosult a gépjárművet kizárólag saját telephelyén belül mozgatni. A telephely elhagyása kizárólag a Megrendelő írásos hozzájárulása vagy külön utasítása alapján történhet.
  6. AUTÓFÓLIÁZÁS megrendelése esetén: A Megrendelő köteles a gépjárművet a megrendelőlapon rögzített időpontban, külsőleg tiszta, wax- és szennyeződésmentes állapotban a Szolgáltató részére átadni. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a szolgáltatás teljesítésének késedelméért, ha az a gépjármű késedelmes vagy nem megfelelő állapotú átadásából ered. A nem megfelelő előkészítésből vagy késedelmes átadásból eredő munkavégzési nehézségekért a Szolgáltató nem tartozik felelősséggel. Amennyiben a gépjármű nem megfelelő állapotban kerül átadásra, a Szolgáltató jogosult 25.000 Ft + ÁFA összegű kötbért felszámítani.
  7. A Megrendelő köteles a szolgáltatás ellenértékét az előzetesen meghatározott fizetési feltételek szerint teljesíteni. Amennyiben a fizetés nem, vagy csak részben történik meg, a Szolgáltató jogosult a jótállásból eredő igények teljesítését felfüggeszteni vagy megtagadni mindaddig, amíg a Megrendelő hátraléka fennáll.
  8. A Megrendelő a megrendelés leadásával és visszaigazolásával egyidejűleg automatikusan elfogadja a Szolgáltató által meghatározott jótállási és garanciális feltételeket és vállalja, hogy a teljesítést követő kötelezettségeknek (pl. utóellenőrzés, rendeltetésszerű használat) eleget tesz. Amennyiben a Megrendelő ezen feltételeket nem teljesíti (pl. elmulasztja az előírt utóellenőrzést vagy nem rendeltetésszerűen használja a terméket), a Szolgáltató jogosult mérlegelni, hogy az esetleges hibát garanciálisan vagy külön díjazás ellenében javítja.
  9. A Megrendelő jogosult a szolgáltatás (pl. járműdekoráció, fóliázás) teljesítésére előzetesen egyeztetett időpontot legkésőbb az adott időpontot megelőző 5 (öt) munkanapig egy alkalommal, díjmentesen módosítani.
  10. Amennyiben a Megrendelő a fenti határidőn túl kíván módosítani, vagy a szolgáltatás teljesítésének időpontjában nem biztosítja a szükséges feltételeket (pl. a járművet nem adja át, az előkészítés hiányzik, a helyszín nem elérhető), úgy az ilyen magatartása a megrendelés meghiúsulásának minősül. Ebben az esetben a Megrendelő köteles a megrendelt szolgáltatás nettó ellenértékének 50%-át kiesési kötbérként megfizetni a Szolgáltató részére.
  11. Nem terheli kötbérfizetési kötelezettség a Megrendelőt, ha a teljesítési akadály vis maior esemény következménye. Vis maiornak minősül minden olyan, a Megrendelő érdekkörén kívül eső, elháríthatatlan és előre nem látható esemény – például: súlyos baleset, kórházi kezelés, természeti katasztrófa –, amely miatt a Megrendelő objektíve nem képes teljesíteni a szerződéses kötelezettségét. A vis maiorra való hivatkozást a Megrendelő köteles hitelt érdemlően igazolni (pl. orvosi igazolás, rendőrségi jegyzőkönyv, hatósági okirat).

4.6. Fizetési határidő

A Megrendelő tudomásul veszi, hogy az általa megrendelt szolgáltatások (az előleg összegével csökkentett) ellenértékét készpénzes fizetés esetén a munka átvételekor egy összegben, banki átutalás esetén a munka átvételétől számított legfeljebb 8 napon belül köteles a Szolgáltató részére megfizetni.

3.2. Banki átutalás magyar Forint esetében:

Jólnyomjuk Reklám Korlátolt Felelősségű Társaság

számlavezető pénzintézet: Raiffeisen Bank Zrt.

bankszámlaszám: 12065006-01437315-00100003

 

5.  ELÁLLÁSI JOG

A fogyasztót 14 napon belül indoklás nélküli elállási jog illeti meg a következők szerint. A Megrendelő megrendelést követően elállhat az általa igényelt szolgáltatásoktól az alábbi feltételekkel:

  • A Megrendelő tudomásul veszi, hogy az igényelt Szolgáltatása a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló rendelet alá tartozik.
  • A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek:
  • A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdése szerint a fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
  • Elállási határidő: a nem egyedi termékek esetén a termék átvételétől számított 14 nap
  • Elállás esetén a termék visszaküldésének költsége a fogyasztót terheli.

Szolgáltató tájékoztatja a Megrendelőt, hogy az által a Szolgáltató számára megfizetett előleg, tekintettel az egyéni termékek gyártására és tervezésére, elállás esetében nem jár vissza, kivéve azokat az eseteket, amikor az elállásra a Szolgáltató hibájából kerül sor.

 

6. Garanciális (jótállási) és szavatossági feltételek

  • A Megrendelőt a Polgári Törvénykönyv szerinti kellékszavatossági és termékszavatossági jogok illetik meg.
  • A Jólnyomjuk Reklám Korlátolt Felelősségű Társaság (a továbbiakban: Szolgáltató) az általa részben vagy egészben elvégzett, tartós használatra rendelt munka (pl. járműfóliázás, autódekoráció) esetén a teljesítéstől számított 36 hónap (3 év) időtartamra önkéntes jótállást vállal. A jótállás a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatás minőségére vonatkozik, és nem érinti a Megrendelőt megillető kellékszavatossági igényeket.
  • Fogyasztónak a Ptk. 8:1. § 1. bekezdés 3. pontja szerint csak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy minősül, így jogi személyek nem élhetnek az indokolás nélküli elállási joggal.
  • A Szolgáltató a jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Mivel a Szolgáltató minden esetben egyedi igények alapján dolgozik, az autódekorációs munkák minőségének megőrzése érdekében a Megrendelő köteles a járművet az átadást követő 14 napon belül a Szolgáltatóval egyeztetett helyszínen díjmentes utóellenőrzésre bemutatni. Ennek elmulasztása a jótállásból eredő igények korlátozását eredményezheti, amennyiben az észlelhető hibák a vizsgálat hiányában nem kerülnek időben feltárásra.
  • A Szolgáltató felhívja a Megrendelő figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet.
  • A fóliázott járművek tisztításával kapcsolatosan a Szolgáltató szóbeli vagy írásbeli tájékoztatást nyújt. A fóliázott felületek tisztítása csak kézi vagy kímélő autómosóban történhet. A nagy nyomású mosó által okozott károkért a jótállás nem érvényesíthető.
  • A járműfóliázás során savas, maró hatású vegyszerek, vagy az ilyen hatású szélvédőmosó folyadékok közvetlen használata tilos. Az ilyen anyagok használata a fólia károsodását eredményezheti, amelyre a jótállás nem terjed ki. A Megrendelő kérésére a Szolgáltató tájékoztatást ad a biztonságos tisztítási és ápolási lehetőségekről.
  • Amennyiben a jármű átadását megelőzően a Szolgáltató az aktuális időjárási viszonyokat az autódekoráció szakszerű kivitelezésére alkalmatlannak ítéli, jogosult az átadást elhalasztani és javaslatot tenni a jármű további műhelyben tartására. Amennyiben a Megrendelő az átadáshoz ennek ellenére ragaszkodik, a jármű átadható, de a fólia éleinek leválásával kapcsolatos hibákra a jótállás nem érvényesíthető.
  • A Szolgáltató nem vállal felelősséget olyan hibákért vagy nem megfelelőségekért, amelyek a Megrendelő által megadott méretek hibájából, illetve a Megrendelő által készített vagy átadott grafikai anyagok pontatlanságából erednek. A hibásan megadott adatok alapján készült munkák esetén a jótállás és kellékszavatosság kizárt.
  • A termék vagy a szolgáltatás átvételekor a Megrendelő köteles az elvégzett munka minőségét megvizsgálni. A Megrendelő az átvétel után észlelt hibákra vonatkozóan utólagos reklamációval nem élhet, kivéve, ha a hibák az átvételkor nem voltak felismerhetők.
  • A Szolgáltató nem vállal felelősséget a fólia eltávolítását követően jelentkező fényezési károkért, különösen abban az esetben, ha a gépjármű fényezése javított, hiányos, vagy nem megfelelő állapotú volt a dekoráció felhelyezésekor. A Megrendelő tudomásul veszi, hogy az ilyen típusú károkra sem jótállás, sem szavatosság nem érvényesíthető.

 

7. Szerzői jogok

  • A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése értelmében a weboldal szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a weboldalon található grafikai és szoftveres megoldások, számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal, vagy annak bármely része módosítható. A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén is csak a weboldalra való hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet.
  • A jogtulajdonos: Jólnyomjuk Reklám Kft
  • A Szolgáltató jogosult az általa készített munkák – ideértve a grafikai és nyomdai termékeket is – online és offline marketing célú bemutatására, referenciaként való felhasználására. A Megrendelő ebből a felhasználásból eredően sem díjra, sem kedvezményre nem tarthat igényt. A Szolgáltató vállalja, hogy marketing célú felhasználás során minden, személyes adatnak vagy azonosításra alkalmas információnak minősülő elemet (pl. gépjármű-rendszám, név) eltávolít a bemutatott tartalmakról.
  • A Megrendelő jogosult a Jólnyomjuk Reklám Korlátolt Felelősségű Társaság szolgáltatásaként elkészült reklám anyagok korlátozás nélküli felhasználására és publikálására, feltéve, hogy a készítőként kizárólag a Szolgáltató – mint szerző vagy kivitelező – van feltüntetve. Harmadik személy feltüntetése, vagy a Szolgáltató szerzőségének elhallgatása, illetve téves megjelölése a szerződés súlyos megszegésének minősül.
  • A Megrendelő által a Szolgáltató részére átadott anyagok szerzői joga a Megrendelőt illeti meg. A Megrendelő teljes körű felelősséget vállal azért, hogy az átadott grafikai vagy egyéb dokumentumok harmadik személy szerzői, tulajdonjogi vagy személyiségi jogait nem sértik. A Szolgáltató az ilyen anyagok felhasználása során nem köteles ellenőrizni azok jogtisztaságát, és nem vállal felelősséget harmadik személyek jogsértési igényeiért. Amennyiben a Szolgáltatóval szemben ilyen igény merül fel, a Megrendelő köteles a Szolgáltatót teljeskörűen mentesíteni és a felmerülő károkat megtéríteni.
  • A Szolgáltató által készített grafikai tervek szerzői joga a Szolgáltatót illeti meg. A Megrendelő a grafikai tervezés díjának megfizetésével nem a tulajdonjogot, hanem a meghatározott felhasználási jogokat szerzi meg. A felhasználási jog terjedelme az egyedi szerződésben meghatározott célokra és módokra korlátozódik. A grafikai terv kizárólagos felhasználási jogának feltételeiről a Felek külön megállapodásban rendelkeznek, ebben az esetben a Szolgáltató a Megrendelő kérésére törli a grafikai terv digitális másolatait saját rendszeréből.
  • A Szolgáltató a Megrendelő kérésére a grafikai tervet az elfogadásig módosítja. A Megrendelő a véglegesített grafikai terv jóváhagyását követően is teljes felelősséggel tartozik azért, hogy az nem sérti harmadik személyek szerzői vagy személyiségi jogait. Ezen felelősség a Megrendelőt terheli abban az esetben is, ha a Megrendelő a Szolgáltató korábbi munkáiból merített inspirációt, és kérte azok alapján egy új grafikai terv elkészítését vagy módosítását. Az ilyen jellegű inspiráción alapuló hasonlóságokért kizárólag a Megrendelő felel.
  • A Szolgáltató kijelenti, hogy minden Megrendelő részére egyedi megrendelés alapján, önálló grafikai tervet készít, és garantálja, hogy más Megrendelők részére korábban elkészített munkáit – sem egészében, sem részleteiben – nem hasznosítja újra harmadik fél részére, kivéve, ha erre a korábbi Megrendelőtől kifejezett, írásbeli engedélyt kapott. A Szolgáltató az egyedi megrendelések teljesítése során törekszik az eredetiségre és az egyéni arculati megoldások kialakítására.
  • Mindazonáltal a kreatív tervezés jellegéből adódóan előfordulhat, hogy egyes formai, színhasználati vagy szerkezeti elemek – különösen iparági szokások, aktuális trendek, vagy a Megrendelő által megadott irányelvek alapján – hasonlóságot mutatnak más, korábban készült grafikai munkákkal. Ilyen esetekben, amennyiben a hasonlóság nem a Szolgáltató szándékos újrahasznosító tevékenységéből, hanem az alkotófolyamat természetéből vagy a Megrendelő instrukcióiból ered, a Szolgáltató ezzel kapcsolatban semmiféle felelősséget nem vállal.
  • A Megrendelő tudomásul veszi, hogy ha a megrendelés során kifejezetten kéri egy korábban készült munka alapján történő tervezést vagy módosítást (ideértve az inspirációként megadott referenciákat is), úgy az ebből eredő esetleges jogviták (pl. hasonlóság, jogsértés) kockázatát és jogkövetkezményeit kizárólag ő viseli. Ebben az esetben a Megrendelő teljes körű helytállási és kártérítési kötelezettséggel tartozik a Szolgáltató felé harmadik személy esetleges szerzői vagy személyiségi jogi igényei tekintetében.

 

8. Panaszkezelés

A fogyasztó́ a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Ügyfélszolgálati iroda helye: 1214 Budapest, Mag utca 3.

Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: Munkanapokon 8:00-16:00

Panasztétel módja:

E-mailben: ajanlat@jolnyomjuk.hu

Postai úton: 2315 Szigethalom, Nap utca 15.

Telefonon: +36209198127

A fogyasztónak joga van békéltető testülethez fordulni.

Illetékes békéltető testület: Budapesti Békéltető Testület, postai címe: 1253 Budapest, Pf. 10., e-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

 

9. Panaszügyintézés és jogérvényesítési lehetőségek

9.1. Bejegyzés a vásárlók könyvébe.

A vásárlók könyve A Szolgáltató üzletében (ügyfélszolgálatán) elérhető. Az ide írott bejegyzésekre A Szolgáltató 30 napon belül írásban válaszol.

A fogyasztó szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással a panaszát, amely a vállalkozásnak, illetve a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozik.

9.2.  Szóbeli panasz

A szóbeli panaszt a vállalkozás köteles azonnal megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni. Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül – az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően – az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni. Egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan az alábbiak szerint köteles eljárni.

9.3. Írásbeli panasz

Az írásbeli panaszt a vállalkozás – ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik – a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

  1. a fogyasztó neve, lakcíme,
  2. a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
  3. a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok,
  4. dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
  5. a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról,
  6. amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
  7. a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési

szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a fogyasztó aláírása,

  1. a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
  2. telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli

panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

Amennyiben A Szolgáltató és a fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fővárosi és megyei kormányhivatalok látják el, ezek listája itt található: http://www.kormanyhivatal.hu/

Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra – a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján – az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes. A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

Ennek keretében fennáll a vállalkozásoknak a békéltető testület felhívására történő válaszirat megküldési kötelezettsége, továbbá kötelezettségként kerül rögzítésre a békéltető testület előtti megjelenési kötelezettség („meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételének biztosítása”).

Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

A fenti együttműködési kötelezettség megszegése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság rendelkezik hatáskörrel, amely alapján a jogszabályváltozás következtében a vállalkozások jogsértő magatartása esetén kötelező bírságkiszabás alkalmazandó, bírságtól való eltekintésre nincs lehetőség. A fogyasztóvédelemről szóló törvény mellett módosításra került a kis- és középvállalkozásokról szóló törvény vonatkozó rendelkezése is, így a kis- és középvállalkozások esetén sem mellőzhető majd a bírság kiszabása.

A bírság mértéke kis- és középvállalkozások esetén 15 ezer forinttól 500 ezer forintig terjedhet, míg a számviteli törvény hatálya alá tartozó, 100 millió forintot meghaladó éves nettó árbevétellel rendelkező, nem kis- és középvállalkozás esetén 15 ezer forinttól, a vállalkozás éves nettó árbevételének 5%-áig, de legfeljebb 500 millió forintig terjedhet.

A kötelező bírság bevezetésével a jogalkotó a békéltető testületekkel való együttműködés nyomatékosítását, illetve a vállalkozásoknak a békéltető testületi eljárásban való aktív részvételének biztosítását célozza.

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű̋, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

A kérelemnek tartalmaznia kell

  1. a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét
  2. a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét, ha a fogyasztó az illetékességet telephely szerint kéri
  3. az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
  4. a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
  5. a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését
  6. a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve
  7. fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelemelőterjesztésére nem került sor,
  8. a testület döntésére irányuló indítványt,
  9. a fogyasztó aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.

Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu

A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: https://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

 

10. Adatkezelés

Az adatkezelés az Adatkezelési Tájékoztató szerint történik, amely elérhető a weboldalon.

A digitális adattartalom működése, műszaki védelmi intézkedések

A weboldalon megjelenő adatokat szolgáltató szerverek elérhetősége évi 99,9% feletti. Rendszeresen mentés készül a teljes adattartalomról, így probléma esetén az eredeti adattartalom visszaállítható. A weboldalon megjelenő adatokat MSSQL és MySQL adatbázisban tároljuk. Az érzékeny adatok megfelelő erősségű titkosítással vannak tárolva, kódolásukhoz processzorba épített hardveres támogatást használunk.

Az adatbeviteli hibák javítása – Felelősség a megadott adatok valóságáért

Önnek a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az Ön által bevitt adatok módosítására (a böngészőben a vissza gombra kattintva az előző oldal nyílik meg, így akkor is javíthatóak a bevitt adatok, ha Ön már a következő oldalra lépett). Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön felelőssége, hogy az Ön által megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen az Ön által megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.

11. Egyéb rendelkezések

11.1. Részleges érvénytelenség,

Ha az ÁSZF valamely pontja jogilag hiányos vagy hatálytalan, attól még a szerződés további pontjai érvényben maradnak és a hatálytalan vagy hibás rész helyett a vonatkozó́ jogszabályok rendelkezései alkalmazandóak.

11.2. Magatartási kódex

A Szolgáltatónak nincs a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló́ törvény szerinti magatartási kódexe.

A Szolgáltató jogosult jelen ÁSZF-et egyoldalúan módosítani. A Szolgáltató a módosításról a szerződéses partnereit, az érvényes megrendeléssel rendelkező a fogyasztókat értesíti.

A hatályos ÁSZF mindig elérhető a Weboldalon.

https://www.jolnyomjuk.hu/ hatályos ettől a naptól: 2025. június 15.